Agencja Marketingu i Reklamy RED APPLE
Wybierz dla swojej firmy najlepsze rozwiązanie:
Marketing to działania i strategie mające na celu promowanie produktów lub usług w sposób, który poszerzy sieć klientów.
Marketing to również badanie rynku i ustalenie potrzeb klientów, ustalenie cen oraz komunikacja z klientem.
Aby dobrze poznać Twoją firmę i produkt, najpierw poproszę Cię o napisanie briefa:
– informacje na temat dotychczasowej strategii marki w zakresie sprzedaży, marketingu, komunikacji i treści już obecnych na stronie internetowej, czy w Social Media
– informacje o konkurencji Twojej branży, czy trendów, a także grupy docelowej
– informacje na temat szans, czy zagrożeń dla Twojej firmy.
1. Prowadzenie fanpage klienta na FB, IG (Meta Business Suite) oraz LinkedIn:
– obsługa i administracja: posty, rolki, filmiki instruktażowe
– budowanie marki i sieci sprzedaży na grupach facebookowych, oraz na warsztatach
– reklama organiczna poprzez zbudowaną sieci użytkowników produktów klienta.
2. Pozyskiwanie nowych klientów:
– budowanie sieci sprzedaży stacjonarnej. Wprowadzanie marki na rynek detaliczny (sklepy stacjonarne).
3. Śledzenie trendów i wprowadzanie nowych produktów na rynek.
4. Obsługa stron internetowych:
– projektowanie stron www
– obsługa i administracja strony www
– poprawienie SEO.
5. Pisanie i prowadzenie bloga na stronie internetowej Klienta.
6. Obsługa platformy WordPress (blog, sklep online).
Reklama to działania mające na celu skupienie uwagi odbiorcy na przedstawianym produkcie lub usłudze. To informacja podkreślająca zalety towarów tak, aby wywoływały miłe skojarzenia i chęć ich posiadania.
Chcąc dobrze poznać Twoje oczekiwania oraz produkt, najpierw poproszę Cię o napisanie briefa:
– informacje na temat dotychczasowych działań firmy w zakresie wizerunku produktu, reklamy, czy promocji tj.: ulotki, foldery, czy plakaty
– informacje co wyróżnia Twoją usługę na tle konkurencji
– dodatkowe informacje na temat produktu, czy usługi
1. Identyfikacja wizualna:
– logotyp, akcydensy, etykiety, ulotki
2. Posty, reklama na FB, IG oraz LinkedIn
3. Strony www, sklepy online
4. Foldery produktowe, katalogi, newslettery, plakaty, kalendarze 3-dz i plakatowe
5. Skład DTP (pdf) w tym przygotowanie plików do druku (ps).
Co mogę dla Ciebie zrobić?
Oferta kompleksowa marketing i reklama:
1. Stworzę i opracuję strategię marketingu dla MARKI
2. Wprowadzę narzędzia marketingowe zwiększające świadomość marki
3. Zaplanuję działania marketingowe płatne i bezpłatne
4. Nawiążę kontakty z ambasadorami marki
5. Zaplanuję rozwój pracy zespołu i osób uczestniczących w projekcie
6. Przeanalizuję rynek sprzedaży i konkurencję
7. Zoptymalizuję budżet marketingowy
8. Sprawdzę skuteczność działań
9. Sprawdzę trendy, zmiany na rynku oraz działania konkurencji
10. Zaprojektuję materiały poligraficzne: etykiety, ulotki, foldery produktowe
11. Zorganizuję eventy / warsztaty produktowe
Święty spokój 🙂
…i już nie musisz zatrudniać osobno agencji marketingowych, reklamowych, specjalisty od Social Media, grafika komputerowego, czy projektanta witryn internetowych. Pakiet MARKETING i REKLAMA to tak naprawdę 5 w 1.
Zakres działań obejmuje strategię, kreację i nadzór produkcyjny w następujących obszarach:
KAMPANIE MARKETINGOWE:
1. Kreacja marki,
2. Strategie PR,
3. Administracja serwisów www i sklepów Internetowych,
4. administracja i prowadzenie kont firmowych na FB, IG,
5. produkcje rolek, filmików
REKLAMA:
1. projekty graficzne:
stron www, sklepów online, banerów i reklam do SM,
2. identyfikacja wizualna marki:
logo, wizytówki, akcydensy, ulotki sprzedażowe,
3. foldery produktowe, newslettery, plakaty, kalendarze
4. skład DTP.
o mnie
Od ponad 15 lat projektuję grafikę reklamową, a od ponad 4 zajmuję się również marketingiem.
Co mnie wyróżnia? Wyznaczam cel i krok po kroku do niego dążę. Nie poddaje się łatwo, ale też nie działam za wszelką cenę.
Moją misją jest bycie ambasadorem Twojej marki i wiem, że na końcu jest zawsze Klient.
Moje projekty, dzięki kompetentnej współpracy z Klientem, doskonale spełniają wymogi stawiane reklamie – są profesjonalnym wizerunkiem danej firmy i przyczyniają się do jej sukcesu. Zawierają w sobie kanon sztuki projektowej, zasady struktur kompozycji, wyczucie formy oraz najnowszych trendów..
Jestem plastykiem, grafikiem komputerowym, operatorem DTP, specjalistą ds. marketingu i mogę Ci pomóc w rozwinięciu biznesu.


Rozwiazywanie problemów od ponad 15 lat
Zapewniam kompleksową usługę od zaprojektowania logo po wzrost sprzedaży produktów o 1400%
Jak działam?
Rozległa wiedza i doświadczenie we wszystkich aspektach związanych z reklamą i marketingiem pozwala mi na długoterminowe planowanie strategii marki.
KLIENT:
Innowacyjno Wdrożeniowa Sp. z o.o. Sopur
MARKA:
Newcolours farby do mebli
ZADANIE:
2017 – Zaprojektowanie logotypu i etykiety na opakowania oraz zaprojektowanie grafiki sklepu Internetowego i strony www (prowadzenie i administracja, pisanie bloga).
2018 – Zaprojektowanie banerów i reklam oraz postów na fanpage i Instagram. Prowadzenie i administracja
2019 – Na podstawie obserwacji trendów wprowadzenie nowych kolorów do palety barw.
Organizowanie warsztatów wyjazdowych promujących markę; opracowanie ulotek, folderów, roll-upów, wzorników.
2020 – Wprowadzenie nowych produktów do serii tj: bejce, oleje, lakiery.
2021 – Rozbudowanie sieci sklepów w Polsce i zagranicą. Aktywny kontakt z klientami oraz ambasadorami marki.
2022 – Poszerzenie oferty o produkty zewnętrzne: lakierobejcę oraz lazurę do drewna.
PODEJŚCIE:
1. Analiza szans rozwoju – określenie misji i wizji firmy.
2. Zidentyfikowanie konkurencji w Polsce i za granicą.
3. Określenie grupy docelowej.
4. Zaprojektowanie ścieżki zakupowej klienta – zamienianie leadów w klientów.
5. Poszukiwanie partnerów sprzedaży stacjonarnej.
6. Zastrzeżenie znaku graficznego u Rzecznika Patentowego.
7. Publikacja artykułów w prasie branżowej.
Udział marki w wydarzeniach lokalnych na festiwalach DIY

Czy klient ma zawsze rację?
Odpowiedz sobie na pytanie dla kogo stworzyłeś usługę lub produkt i nigdy o tym nie zapominaj.
Najważniejszy jest klient i jego potrzeby
Dobry kontakt z klientem opiera się na słuchaniu i zrozumieniu. Jeśli rozmawiam z klientem, to skupiam się na tym, czego on potrzebuje.
Wsparcie klienta
Moim zadaniem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów klienta, także tych technicznych.
Najszybsza odpowiedź
Klient kupi produkt, czy usługę tym chętniej, im lepiej będzie obsłużony. Duże znaczenie mają szybkie odpowiedzi na zapytania.
Obszerna wiedza
Mam zasadę: znać odpowiedzi na wszystkie pytania.